Jdi na obsah Jdi na menu
 


Snížení hrany pístu

11. 10. 2008

Tato úprava není nijak složitá a na mé Jawě 555 která má karburátor z Jawy 21 (k této úpravě se snad také dostanu) přidala zase trošku výkonu.

Postup

Sundáme píst a to tak že vyrazíme pístní čep z pístu sundáme kroužky ( aby se nepoškodily) označíme si na fukčních hranách 1,5 mm (já to dělal šuplérou).

Obrazekdoufám že vidíte to označení

Tu část kde byli kroužky obalíme hadrem aby jsme nepoškodily píst,dáme ho do svěráku a pilníkem jej snížíme až k rysce poté srazíme ostré hrany zabrousíme šmirglem a provedeme zpětnou montáž.

Výhody:odlechčení pístu              

             prodloužení doby nasávání paliva

            lepší přechod otáček

Nevýhody: pravděpodobně se více opořebovává válec

Doufám že jste vše pochopily (případně pište dotazy) a mnoho zdaru při ladění a ať jezdí :-)                                                                                                                                                                                                                                                        

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář