Snížení hrany pístu
Tato úprava není nijak složitá a na mé Jawě 555 která má karburátor z Jawy 21 (k této úpravě se snad také dostanu) přidala zase trošku výkonu.
Postup
Sundáme píst a to tak že vyrazíme pístní čep z pístu sundáme kroužky ( aby se nepoškodily) označíme si na fukčních hranách 1,5 mm (já to dělal šuplérou).
doufám že vidíte to označení
Tu část kde byli kroužky obalíme hadrem aby jsme nepoškodily píst,dáme ho do svěráku a pilníkem jej snížíme až k rysce poté srazíme ostré hrany zabrousíme šmirglem a provedeme zpětnou montáž.
Výhody:odlechčení pístu
prodloužení doby nasávání paliva
lepší přechod otáček
Nevýhody: pravděpodobně se více opořebovává válec
Doufám že jste vše pochopily (případně pište dotazy) a mnoho zdaru při ladění a ať jezdí :-)